Rabu, 9 Februari 2011

aku dan dia


09 februari 2011
sebulan perkenalan dengan encik ramah tamah.. bahagia??? teett!!! no komen..
encik ramah tamah kecoh tanye bila aku nak tulis diari lagi.. eh2 kenapa gambar shrek kat atas?? hehehehe.. aku suke shrek. pasangan yang romantik... kan3??
untuk kali ke berapa ntah encik ramah tamah suruh aku belajar buat kek lagi.. ish2.. nantila.. busy la sekarang ni... tunggu kahwinla belajar.. hahahaha. (gatalnye..)
setiap hubungan mesti ada pasang surut dia.. ada baik gaduh dia.. bak kata P.Ramli.. sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri kan?? 
pagi tadi encik ramah tamah mula timbulakn pasal status.. penting ke status ni??? perbezaan latar belakang?? sedikit terasa dengan kata2 dia sebenarnye.. kenapa perlu menilai latar belakang?? selagi kita bahagia kenapa perlu timbulkan persoalan yang tak sepatutnye??
untuk encik ramah tamah.. saya tak pandai.. saya tak bijak.. saya tak cantik.. saya tak menarik.. saya cuma saya.. saya nak awak terima baik buruk saya.. macam saya terima baik buruk awak tu.. so jangan nak timbulkan hal ni lagi ye..
sejak akhir2 ni aku lupa yang encik ramah tamah nak p jepun.. dia pulak yang dok ingatkan aku.. nampaknye tak lama lagi aku terpisah jauhla dengan encik ramah tamah.. tapi aku masih harap dia tak dapat p jepun tu.. (jahatnya aku),, tapi aku peduli apa.. kalau dekat senang nak kawal.. kalau dah jauh.. macam2 boleh jadi.. karang tengok2 lepas 5tahun encik ramah tamah balik bawak isteri jepun.. merana aku.. tapi kalau ada jodoh tak kemana kan.. sejauh mana pun terpisah,selagi saling sayang... saling cinta.. dia tetap hak kita.. ye. aku tau tu.. tapi kemungkinan tu tak leh jangkakan.. aku risau bila fikir2kan.. 
aku lebih risau tentang diri aku.. aku bukan setia sangat pun.. sibuk nak cari skandal.. haha.. minah gatal..  tapi kalau dah sayang susah nak lepaskan..tak boleh cerita banyak tentang keburukan aku.. nanti korang tau.. pecah rahsia.. 
semua gambar budak kecik ni kenapa pulak ye.. hehehehe.. tiba2 rase macam nak baby.. twin.. laki.. ceh.. berangan dah dia... mula dah.. bayangkan kalau aku dah ada anak.. lelaki..
kembar macam atas ni.. sweetnye..aku pakaikan dorang baju hijau.. sume same.. comelkan.. nak sambung beranganla.. nanti2 cerita.. ^_^

p/s:lambat lagi nak kawin pun..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan