Sabtu, 5 Februari 2011

aku dan dia

seharian aku tak dengar suare abang sayang aku tu akhirnye malam tadi dapat juga dengar celoteh encik ramah tamah aku tu.. kecoh je minah ni kan.. tak dengar suara satu hari bising satu tahun.. hehehe..
malam tadi penuh gelak tawe dan lagu2 cinta... tup2 dia suruh aku buat diari.. diari cinta aku dan dia... tapi encik ramah tamah,cik memandai tak suke menulis.. menaip suke la.. hehehhe..  blog ni kan macam diari.. so biarlahlah blog ni jadi diari cinta kita ye??? hehehhe.. cewah!!! ayat takleh blah... setop la cik fie.. karut marut.. diari cinta segala.. tak ada maknanye...
apa nak buat cinta pendengaran pertama.. encik ramah tamah asyikla menyanyi lagu cinta walaupun gusinye tu sakit..aduyaiii.. xsedar2 sakit semangat nyanyi tu tetap kuat.. nasib baik aku memang suke giler dengan suare dia... what should i do.. i love him because his voice... love in first hearing.. hahaha.. nonsense..

sepanjang dalam proses mengenali encik ramah tamah ni..aku perasan sangat yang dia fanatik dengan span kuning yang boleh bercakap,coklat,kucing alley.. kereta2 vintage dan lagu2 jiwang....
semalam yang nampak sangat dia obses dengan mahkluk kuning tu.. boleh pulak dia kutuk2 power ranger,ultraman.. lawak2 je.. aku yang mendengar celoteh dia tergelak2 tanpa henti.. cara dia cakap tu selamba je.. confident je hehehe.. bile ingat aku masih nak tergelak dan bayangkan nak tidur pun aku masih tersengih2 lagi.. hahahahaha.. 
aduyai... kenapalah encik ramah tamah ni suke sangat buat aku ni terbang ke awang-awangan..


encik ramah tamah juga suke sangat dengan coklat.. apa jenis coklat pun.. tu aku perasan sangat.. hantu coklat mamat ni.. tapi comel... hahahhahahah.. sejak akhir2 ni aku asyik sebut dia comel je.. kenapa ye?? hahaha..mereng sudah... yang aku sedar sejak mula2 aku kenal dia asyik sebut coklat je sampai aku jeles.. of cozla.. aku pun suke coklat tau.. suke??? ketagih.. aku tak boleh makan sekali.. nanti aku nak banyak kali.. sebab tu aku tahan kalau orang nak bagi aku coklat.. takut gak gian aku datang.. coklat bukan murah.. kalau aku jenis yang suke kecik2 takpe,, ni nak yang besar gedabak.... dari aku terus menerus gian elok aku tahan gian aku dari makan coklat.. T.T
sebut pasal coklat encik ramah tamah pernah suruh aku belajar buat kek coklat demi dia.. aiyooo.. sayang.. nak buat kek bukan senang.. bukan semua tangan boleh buat kek.. yang ada bakat je boleh buatkan.. but i don't have that talent.. -_-
tapikan kalau aku ada bakat tu aku nak buatkan coklat bentuk cam ni.. 

 


semestinye kek coklat untuk dia yang macam ni... to say i love him very much.. aiyooo minah.. baru kenal sudah suke ka??? banyak gelojoh la ini perempuan...



encik ramah tamah juga suke kucing alley a.k.a alleycat.. hahahaha.. encik ramah tamah la ni ngajar aku.. kucing alley... hahaha.. aku pun makin tergoda dengan lagu2 kucing alley ni... contohnye lagu seribu bintang.. cian encik ramah tamah jadi mangsa aku.. hari2 kene nyanyi lagu ni... aku yang dulunye tak bape nak masuk dengan lagu2 cam ni akhirnye turut terminat jugak..

selain tu.. encik ramah tamah juga minat kereta lama.. semangat lama betul encik ramah tamah ni.. dia pernah tanye aku kisah ke naik kereta lama2 ni.. aku cakap tak.. kereta dia bukan kereta aku.. so nak malu apa..sekurang2nya dia ada gak kereta.. aku?? kereta mainan je adeee... tak mampu.. -_-




ish.. da banyak sangatla aku celoteh pasal encik ramah tamah ni.. penat aku.. nak tidur kejap la.. esok da kena balik londu semula... continue life as a student.. jadi budak sekolah lagi best...

p/s:sedih tak dapat jumpe encik ramah tamah cuti ni.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan