Isnin, 28 Februari 2011

28 feb 2011

tiba2 hati terdetik mampukah cinta jarak jauh bertahan? mampukah aku dan dia terus berdampingan? mampukah aku dan dia terus berkasihan?? cinta jarak jauh memerlukan kesabaran, ketabahan tapi mampukah hati ini bertahan?? ya ALLAH, andai dia telah ditetapkan dia jodohku, tetapkanlah dia dalam hatiku.. satukanlah hati kami.. jika dia bukan yang terbaik untukku, jauhkanlah kami.. hilangkanlah perasaan ini di hati kami.. 

encik ramah tamah..
sejak pertama kali fie kenal awak.. fie bahagia sangat.. awak ceriakan hidup fie.. fie taknak hati ni meragui awak.. saya nak belajar menyintai awak sepenuh hati saya.. saya nak jadi yang halal untuk awak... insan yang cinta dan sayang saya untuknya.. 
awak selalu cakap takut saya berubah hati..dan sekarang perasaan itu da mula wujud.. saya risau awak.. saya tak nak.. saya nak pegang cinta awak hingga ke akhirnya.. jika memang termaktub awak jodoh saya.. saya cuba menolak perasaan ragu2 ni.. saya cuba mempercayai awak.. menyintai awak setulus hati saya.. dan saya juga harap yang awak tak menipu saya dengan janji palsu awak.. T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan