Selasa, 1 Februari 2011

kena tag..

give away fiffyjammieasbim


tibe2 kena tag dengan aienz nawawi.. tengok2 macam best je.. orang da ajak so join jela an.. maceh ea aienz sebab tag fie.. :)

back to our bussines.. di sebabkan aku tak pandai sangat berblog2 ni.. aku men tibai jelaa...
"nak join jugak sebab"

"dah tak ade keje nak buat.. lagipun teringin gak nak tau hadiah misteri tu.. ne tau dapatkan..hehehe"

aku harap aku menang... 
nak tag...

disebabkan aku ni tak ramai follower.. aku leh tag sorang je yang aku rase sesuai.. hehe.. tapi xpasti dia nak join ke x... nasib le..

p/s: cik fify yang sangat2 comel.. kasi saye menang ye.. hehehe

1 ulasan:

  1. tq sbb join , insyaallah ade rezeki kamu menang =))
    pemenang akan dipilih secara.....*tet* rahsia :P

    BalasPadam