Sabtu, 8 Januari 2011

jatuh hati lagi..

dia muncul dengan tiba2... meragut ketenangan jiwa.. melemahkan detak jantungku.. suaranya begitu mempersona.. intonasinya mendebarkan jiwa.. kata-katanya semanis madu.. aku dibuai mimpi syahdu..


hahahaha. abislaaa... cik fie da jiwang.. encik ramah tamah meragut ketenangan aku lagi.. ish! aku tak mahu jatuh cinta atau suke sama dia.. tapi dia... ish! susahnya nak terangkan dengan kata-kata.. aku sukakan suaranya.. orangnya?? aku tak pasti tentang tu. dia buat aku selesa.. dia buat aku senang.. tapi tiada langsung rasa debar2 tika telinga saling berdekatan.. saling mendengar butir perbicaraan.. aku cuma rasa senang dengannya.. rasa selesa dengannya.. seolah telah lama aku kenali dia.. dia agak manja.. dia agak menggoda.. membuatkan aku terpesona... aduhai.. wake up cik fie... aku da tak mahu bercinta.. aku tak mahu masuk dalam dunia cinta lagi.. aku tak mahu masuk dlm dunia yang pernah buat aku kecewa dan merana..
sukarnya aku menjelaskan perasaan ini.. dia yang hadir tiba-tiba mampu meragut segala ketenangan jiwa... saat pertama kali berkenalan.. saat dia menyatakan perpisahan.. aku seolah dibuai rasa kecewa.. rasa sedih.. takut kehilangannya.. sedangkan aku baru berkenalan dengannya.. aku buntu.. siapakah dia.. aku seolah telah diracuni virus cintanya...

aku buntu!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan