Selasa, 4 Januari 2011

baru..baru..dan baru..

permulaan tahun baru..sem baru..lecturer baru dan mungkinkah pakwe baru???? tteett!!!
apa aku ni da 4hari masuk tahun baru sekarang baru nak pot pet pot pet pasal tahun baru.. i am a cool person.. baru masuk tahun baru takkan nak terus cerita macam2 kan.. tahun baru... mesti ada azam baru.. aku?? tak ada azam.. azam yg lepas2 pun tak berapa nak tercapai.. seelok2nye aku kejar azam2 aku yg dulu2 tu baru aku cari azam aku yg baru kan...
first class in first day in semester 2...lecturer BEL aku suruh aku wat blog dlm english.. ish! mampu ke???? hehehehhe... BM pn tunggang langgang..cam kapal pecah nak cakap omputeh konon....  cis! aku ni menjatuhkan semangat aku je..
so meh la beramai2 try blogging in english... hehehe..kisah la rojak pon kan.. janji usaha...

next entry will in english...

p/s: makan rojak petang2 ni best jgk kn.. adoi.. lapar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan