Khamis, 27 Januari 2011

3day 2night at putrajaya

giler an aku.. orang lain balik rumah aku p melilau ke putrajaya.. hehe.. sebenarnya aku teman kawan aku balik rumah makcik dia.. mak aku tak tahu pun aku melilau ke putrajaya.. dia ingat aku p umah kawan aku area melaka je.. hehehe.. nasibla... kalau aku bagitahu nanti tak dapatla aku merayap ke sana.. 
3hari 2malam kat sana memang seronok.. makcik kawan aku tu baik sangat...  jom tengok aktiviti aku kat sana..

 kolam untuk budak mandi2.. ni dekat pusat komuniti presint9..
petang jumaat tu zura(kwn aku) bawak aku ronda2 keliling kawasan rumah makcik dia.. putrajaya memg maju giler2.. taman dia ciap ada alat cam kat gym tu.. kiranya putrajaya memang menitikberatkan keselesaan penduduk dia la... (sambil2 jalan sambil2 cuci mata)

sabtu,22jan10..
sarapan pagi aku di putrajaya... gila la.. dengan tak mandinya aku p ikut makcik kawan aku p sarapan pagi kat food court.. bak kata zura.. orang putrajaya malas2.. hahaha.. sedap tau nasik goreng tu.. 
lepas sarapan kitorang balik dan mandi.. ciap2 nak p kL.. aku just follow je dorang ni shopping.. korang layan jela pic2 ni..

sogo.. (cantikkan) 
tengah sale.. ramai yg sibuk beli dan belah

 lawa2 kan?? tergoda aku...
 menunggu makcik2 memilih kasut
iklan ni menarik pd pandangan aku.. hehe


 laksa kelantan buatan kawan makcik
 on the way p alamanda
tiket bas balik melaka.. ciap ade nama.. xtahan betul.. hehe

p/s: seronok p jalan2.. jalan2 pon jadilah.. nak shopping xde duit..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan