Sabtu, 25 Disember 2010

rayuan anak kecil

puasla aku merayu2 kat encik abah nak ikot dia.. akhirnya berjaya setelah acik mak suruh je aku naik kereta.. hehehehehe..dengan muke seposen dan tanpa segan silu aku naik je kereta.. da macam budak kecik nak ngekor je encik abah tu.. apa nak buat.. anak bongsu memang camni kan3??
sebenarnya bukanla nak ikut sangat cuma aku teringin nak menjejakkan kaki ke pantai yg da bertahun2 aku tak pernah jejakkan kaki ke sana...
punyelah lama perjalanan je naik mengantuk aku.. sedangkan tempat di tuju tu bukannya jauh sangat.. mungkin kerana dah lama sangat tak p ke pantai tu buatkan aku rasa perjalanannya lama sangat..
air mula pasang

tapi semuanya berbaloi..

masa aku sampai air mula pasang..
ramai yg mula membanjiri tepian pantai..
xmau cite banyak2... walaupun aku dgn encik abah je.. tapi aku enjoy.. heheheheh

nelayan menarik hasil laut...(apa ea agknye tu???)

seorang jejaka memandang ke laut.. apa yg difikirkan agaknye????

keluarga bahagia.. men layang2 gitu.. ^_^

ramai gak yg dok men layang2.. syok je aku tengok..

kat hujung tu la tempat langit dan laut berpacaran.. ^_^

P/S: bak kata azan.. aku ni kuat berangan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan