Khamis, 23 Disember 2010

khas untuk my BFF..

istimewa untuk cik.....
jangan pernah lemah semangat.. aku sentiasa ada untuk sokong kau.. tak kisah sejauh mane kita.. tapi hati kita tetap dekat..ingat impian kita yg kita rancang selama ni..
kau pernah cakap kat aku dulu..
"semua kepahitan dlm hidup akan buat kita lemah kalau kita tak kuatkan diri kita."
"hidup umpama roda.kejap kat atas,kejap kat bawah"
"apa kita nak tak semestinya kita dpt.."
aku pegang kata2 kau tu.. mungkin sekarang haluan kita berbeza tapi kita masih ada matlamat yg sama.. impian kita.. impian kita bersama..
aku nak kau kuat.. aku sedih bila kau sedih.. aku menangis bila kau menangis.. aku nak kita sama2 kejar impian kita..kalau kau tersungkur sekarang,aku masih ada untuk bangunkan kau... mane tahu akan datang aku pula yg jatuh.. kau akan ada untuk aku kan???
mungkin kita tak pernah bersua muka... tapi kita punyai banyak persamaan.. kita serasi bersama..aku nak kau kuat harungi dugaan ini.. hidup manusia macam roda kan..

aku akan sentiasa ada untuk kau.. hari ini,esok.. dan seterusnye.. kita akan kawan sampai bila2... sampai akhir hayat aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan