Sabtu, 25 Disember 2010

cube jgn buat aku marah!!!!!

aku sgtla pantang bila hal ini berlaku.. mood aku akan terbang untuk 2 3 hari.. ee!!!!! sakit hati aku!!!!
lantakla nak cakap apa.. aku tak suke tetap tak suka la!!! 
ikot suke hati ko je nak pakai harta aku.. ciap mintak password lagi.. minta izin tak tiba2 on je.. ko ingat ko anak raja ikot suke2 nak tibai harta orang?? ko tau tak aku tak suke!!! korang bila nak pape memang pijak semut tak mati! dasar tak tau malu kan korang... eeee!!!!! rasa aku nak saman je korang ni.. harta tu aku beli pakai duit aku.. korang menyumbang sikit pon tak!!! tau nak senang je.. tak guna punye org!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


p/s: sius aku rasa nak bunuh org je skg!!!!

1 ulasan:

  1. hey-2 sabar ukeyh
    jgn mara-2 sgt

    btw follow sini
    thanx komen
    =)

    BalasPadam