Khamis, 23 Disember 2010

contest: DI MANAKAH SAHABAT BAIK ANDA???

tgh2 jalan2 tinjau2 blog orang tiba2 nampak contest ni.. terase tibe2 nak masuk.. hehehehhe.. agak2 boleh menang ke?? teringin nak teddy bear tu.. agk2 besar tak??? ish.. tertarik ni..
lagipun aku memang nak cerita sal kawan2 aku kat dalam blog ni...

CERITA DIFARE GIRL!!!
D- DILLA
I- IZZAH
F- FARHANA
A- AFIE
R-ROHHA
E- EPA


DIFARE da wujud selama 3tahun.. muda lagi an... nama DIFARE ni dapat dari seorang kawan khayalan aku.. sebab tengok kitaorang ni dah macam kembar 6 tu yg dapat nama DIFARE tu.. diambil dari nama panggilan kitorang..
 kenangan semasa kem tingkatan4(2008)
cun2 kan kawan2 aku.. hehehehehehe (nak cakap aku cun jgk la tu an)
sekarang semua kawan2 aku ini da terpisah..
aku dan epa ke uitm.. epa di utara.. aku di selatan
dilla dan farhana ke politeknik... dilla di timur.. farhana di barat..
hanya rohha dan izzah yang kekal di sekolah.. SMKSAA.. atau lebih dikenali dgn nama SAAS..
walaupun da terpisah kerana kejar cita2 masing2.. tapi setiap kali cuti kitaorang mesti jumpe.. walaupun dah xbanyak habiskan masa bersama2 macam mase sekolah dulu kitaorang masih rapat.. masih kaki menyumpat.. hehehehhehe.. mane nak dapat geng giler meroyan macam ni... kan3????
walaupon jauh beribu batu.. aku harap persahabatan kami kekal hingga akhir hayat aku.. 
 kem tingkatan4
 keluar bersama (2008)
 berkelah atas bukit (2009)
SQM SAAS (2009)

sayang DIFARE GIRL!!!!

3 ulasan: