Jumaat, 24 Disember 2010

cerita tentang azam...

AZAM???
malam tadi azan sibuk tanye pasal azam aku... azam bg tahun 2011.. azam??? nama orangkah itu?? menggedikla aku ni.. azam pun tak tahu ke?? dalam otak aku cakap azam tu... impian.. keinginan..kemahuan.... yg kita nak realisasikan dalam tahun tertentu.. ataupun macam rancangan jangka pendekla kan??? betul x??? (ni ikot pale aku.. lo ikot pale korang entah ape pulak yeee??)
azam?? aku tak ade azam la.. dan tak terfikir pun pasal azam untuk tahun 2011..
boleh tak kalau aku cakap azam aku nak kawin dengan kim jae won??

cerita azam aku dgn azan..

aku: azam tu ape??

azan: aa??

aku: yg azan cakap malam td tu??

azan: azam tu apa yg fie nak capai thun depan..

aku: penting ke azam tu??

azan: penting.. orang kalau tak ada azam.. tak ade perubahan dlm hidup tak ada kemajuan..

aku: owh..

punyela penting encik azam ni... boleh pengaruhi hidup kita.. tapi aku tak ada azam lg...aku tak terfikir pun pasal ni.. apa ya azam aku??

azan: azam fie nak jadi peramah,banyak kawan... 

eh! encik azan ni ikot sesuke dia je nak tetapkan azam aku..
azam aku nak kawin putera katak?? ehh salah.. putera panda... hehehehe mane satu aku nak ni??
 nanti2la aku fikir azam aku.. kalau ade idea bg tau aku ye.. ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan