Jumaat, 12 November 2010

selamat tinggal sem1..

hari ni berakhirlah semester satu aku kat uitm ni.. sekejap aje masa berlalu.. rasa macam tak sanggup nak pisah dgn kwn2 kat cini..(konon2 la)
mesti aku akan rindukan level kolej aku yang warna hijau ni..
mesti korang pelik nape aku sayang giler kat kolej aku.. meh aku senaraikan sebab2nya..
1) sebab level bilik aku warna hijau
2) sebab baju blok pon warna hijau
3) aku memg suker GILER dgn warna hijau..
4)sebab warna hijau pon suker kat aku..
hahhahaha.. perasan sudah..

nanti aku mesti rindu roomate aku yg suke sgt buli aku ni... MERA dan EKIN.. roomate kesayangan aku.. aku syg dorang sgt2 walaupun aku sering dibuli tanpa belas kasihan..hahhahaha.. men2 je..
dorang sgt baik dgn aku.. baik sgt.. mesti sepanjang cuti ni aku akan rindukan dorang.. dorang yg suka pura2 gaduh dalam bilik.. MERA yg suke jerit2 dlm bilik cm org marah tapi sebenarnya drama shj.. dia memg drama queen la.. EKIN lak nanti aku mesti rindu dgn cerita2 dia.. mesti aku rindu dgn perkataan 'alamak' dia tu.. comel sgt..

teringat macam ne tiba2 EKIN nak makeover aku untuk jadi model dia.. aku cam pelik la jgk,, tapi apa salahnya kan tolong kawan sambil merealisasikan impian aku untuk jadi model.. hahaha..
memang lawak sangat.. tapi sgt seronok...

nila hasil kerja EKIN.. lawa x?? haha.. cun x aku lepas makeover??
ada cam model x?? (masa untuk perasan jap..haha)
pape pun maceh cik EKIN sebab berusaha mekap aku tgh2 malam dan photoshot aku walaupun hanya dalam bilik.. yang penting impian aku tercapai..
yang pasti lepas ni jgn harap aku nak mekap algi.. xrelaa..... tu yg pertama dan terakhir.. aku lebih suke biasa2 je.. simple gitu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan