Rabu, 17 November 2010

panda????

kegilaan aku da kembali.. panda.. aku tak tau kenapa.. aku suka sgt panda sejak aku dapat papanda dulu.. papanda tu cik abah belikan untuk aku dulu.. serius. aku sayang giler kat papanda.. tidurpun aku bawak papanda,kemana2 aku angkut papanda bersama walaupun papanda tu besar gedabak.. takla besar mana.. tapi besarla jugak. ni hah muke papanda..ata tu dia.. tapi panda sekarang da tak ada kat aku.. anak buah aku amik dia.. jahatkan?? memang jahat!!!ni si gemok yang rampas papanda dari aku..
  tengok tu..ish berani sungguh nak cium2 cam tu.. hahahahhaha.. ini anak akak aku.. apa gelak2?? cakap aku kena buli dgn budak kecik?? ish.. aku tak mau gaduh dgn budak kecik macam ni.. nanti nangis tak berhenti.. bising je..
sambung semula pasal panda.. korang tak rasa ke panda ni satu binatang yang comel.. meh tengok gambar2 panda yg aku ader. layan k...




comel x??? comelkan... mesti korang da jatuh hati dgn panda ni..... kan3???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan