Khamis, 4 November 2010

berakhirnya kisah cintaa.........

akhirnya episod cinta aku dengan encik H da berakhir.. baru 2bulan aku dgn dia.. sedih? kecewa?
aku rasa lebih dari itu.. dia lelaki pertama yg buat aku begitu selesa dgnnnya..
aku tak perlu berpura-pura.. aku hanya jadi aku.. aku bahagia dgnnya..
kenapa ini terjadi pada aku??
aku kecewa sangat..
rasa segalanye macam dah bermakna..
aku sayang dia..
aku dah mula cintakan dia..
aku memang xmenangis...
tapi hati aku rasa pedih sangat..
aku xpernah bayangkan ini akhirnya cerita cinta aku dengan encik H..
dia selalu buat aku ketawa dan tersenyum.
dengannya aku tak perlu risau apa2..
dia menjaga aku dengan baik sangat..
aku xtahu bagaimana nak gambarkan perasaan aku..


 mungkin x aku macam dalam gambar ni??
terlalu kecewa sampai rasa nak buang hati aku??
adalah cikit kot??
emm.. aku sayangkan dia.. aku rasa sekarang ni aku nak campak hati aku jauh2..
biar aku xingat dia lagi..
tapi mampukah aku??
kenangan aku dengan dia amat sukar untuk aku lupakan..
aku sayangkan dia... sangat2 sayangkan dia..
kalaulah aku boleh buang hati aku ini. aku pasti akan buangnya sekarang..
biar aku tak lagi mempunyai hati..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan