Ahad, 14 November 2010

aku yg kebosanan dan kebeleran

baru 2hari kat rumah.. aku dah rasa kebosanan dan kebeleran yg melampau. aku tak tau nak buat ape sebenarnye.. gila2 punye bosan.. apa ye aku nak cerita hari ni?? aku pun tak tau nak cerita apa.. aku bosan sgt2.. teringat kenangan kat londu tu... tempat2 menarik kat londu.. nak tengok??
jom..............
ini dia pandangan dari bilik aku.. romantik tau.. bilik aku mengadap tasik.. amat sesuai untuk honeymoon.. ops!! gatal sudah.. hahahahaha
nampak x jambatan goyang tu.. tu la yg aku lalu setiap hari untuk ke kelas ye.. jambatan tu merentangi tasek timah(tasik tun fatimah).. kenapa timah?? bukan bedah atau senah?? entahlaaa.. aku pun tak tau kenapa.. kalau korang nak tau pi la tanye tok mizan yeee...
nilah tasek timah.. lawa x??? nampak tak tangga batu cave tepi tu??? sebelum naik jambatan goyang tu.. aku kena naik tangga batu cave atau tangga maut.. hahahahaha.. saja bagi nama over2 sikit... 
jambatan tu dinamakan jambatan goyang sebab bila orang ramai naik atau lari2 atas jambatan tu ia akan bergoyang.. sape2 yg ader kat atas tu masa tu akan mengalami mabuk tasik ataupun pening2 unta.. hahahahahahahahahaha.. kesian akukan hari2 naik unta p kelas...aku tak mampu la nak naik kereta..(xmampu ke x reti?).. hahhahaha..
bajet nak tunjukkan korang matahari terbenam la kan.. hahahaa.. silau lak.. lawa tak?? hari aku tengok ni dari bilik aku tau.. jangan jeles..
lawa kan?? (baik korg kate lawa..)
rindu aku nak tengok matahari terbenam dari bilik aku.. sebenarnya bila matahari nak terbenam je bilik aku akan jd terang sebab matahari betul2 tepat kena bilik aku tu.. tapi  ia tetap romantikkan???? hahahahha.........
ini pulak kolej aku jika dilihat dari tasik.. saje aku amik gambar ni.. nak show off kat korang semua.hahahhahhahha.. lawa tak???
ini pulak pandangan di koridor level hijau aku tu.. hahhhahaha.. tu kolej budak laki tau.... kadang2 ade orang yg akan nyanyi kat koridor kolej tu.. lagu nye aku tak pasti tapi bunyi nye mcm ni la... "pergi kasih... pergilah sayang..".. (tapi xpergi2 jgk.. xphm aku)

ini kolej aku. KOLEJ DANG ANUM.. aku bangga tau duduk kolej ni.. kenapa?? aku pun tak tahu kenapa.. hahahhahahhahahahhahahahahha
hah!! ape pulak kat atas ni?? nila hasil kerja aku.. nampak tak nama aku tu?? nampak kan?? lawa x?? x?? memg tak lawa pun.. saje aku nak tunjuk.. yg penting ni hasil kerja aku.... 

ei.. aku da jumpe lagu yg budak2 kat kolej laki tu dok nyanyi memekak malam2.. ni hah.. layan.................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan